فروشنده: فروشگاه اینترنتی فابرینی به نشانی اینترنتی: fabrini.ir
خریدار: شخص حقیقی یا حقوقی ارسال کننده فرمـ سفارشات
فروشنده متعهد میگردد از اطلـاعات شخصی و فردی خریدار، در حد اختیار و توان مراقبت کرده و این اطلـاعات را کاملـاً محرمانه تلقی نماید و به هیچ فرد حقیقی و یا حقوقی مگر با مجوز رسمی و قانونی ارائه نکند.
فروشنده موظف است اطلـاعات دقیق و کامل کالـا را در اختیار خریدار قرار دهد.
بدیهیست رنگ محصولـات با توجه به مانیتورهای مختلف تا حدودی متفاوت بوده لذا خریداران محترمـ میبایست قبل از انتخاب، کد پارچه مورد نظر را از روی کالیته فروشگاه فابرینی تایید و سپس اقدامـ به خرید نمایند.
فروشنده موظف است کالـای سالمـ و بینقص را مطابق با آنچه معرفی شده طبق شرایط برای خریدار ارسال کند. خاطر نشان می گردد پارچه بالای 10 متر ممکن است 2 تکه و بالای 20 متر ممکن است 3 تکه شود پس در موقع سفارش با توجه به این موضوع سفارشات و ملاحظات خود را ثبت نمایید. همچنین در صورت ارسال کالـا با استفاده از شبکه پستی کشور، تیپاکس یا باربری فروشگاه فابرینی هیچ مسئولیتی در قبال آسیب دیدن محصول به دلیل جا به جایی نادرست توسط شرکت های مذکور ندارد.
فروشنده موظف است پس از دریافت فرمـ و تائید سفارش در کوتاه ترین زمان ممکن کالـای خریداری شده را آماده و در بسته بندی مناسب به دست خریدار برساند. در صورت ارسال سفارش توسط پست، تیپاکس یا باربری هرگونه اختلـال و تاخیر بعد از تحویل جنس به آنها، در طی عملیات ارسال کالا به عهده شرکت های مذکور است.
در صورتی که کالـا در شهر تهران با بسته بندی ظاهری سالمـ توسط پیک و در سایر نقاط توسط پست تحویل داده شد، در صورت معیوب بودن محتوای داخلی کالـا، فروشنده موظف است هماهنگی هـای لـازمـ برای رفع عیب یا نقص با صلـاحدید خود در کوتاهترین زمان ممکن با خریدار انجامـ نماید.
فروشنده میتواند بنا به تشخیص و به هر دلیل سفارش را لغو کند و از ارسال سفارش خودداری کند. بدیهی است در صورت نیاز، هماهنگی هـای بعدی میبایست توسط فروشنده و خریدار انجامـ پذیرد.
خریدار موظف است اطلـاعات دقیق و کامل خود را برای دریافت سفارشات از طریق پست در اختیار فروشنده قرار دهد.
چنانجه خریدار از کالـای خریداری شده شکایتی داشت میتواند با شماره 7600 181 0998 ارتباط بگیرد.
خرید از فروشگاه فابرینی به منزله پذیرش تمامی موارد فوق می باشد.